پيوند ها

دفتر مقام معظم رهبري

     



منوي اصلي
home.png صفحه اصلي
row22.gif تاريخچه مخابرات
row22.gif معرفي به دوستان
row22.gif تماس با ما
row22.gif نقشه سايت

folderl.gif سرويسهاي مخابراتي
row22.gif تلفن ثابت
row22.gif تلفن همراه
small_arrow-rtl.gif سيم كارت دائمي
small_arrow-rtl.gif سيم كارت اعتباري
small_arrow-rtl.gif همراهان اول
small_arrow-rtl.gif انتقال اعتبار
small_arrow-rtl.gif GPRS
small_arrow-rtl.gif رومينگ بين الملل
small_arrow-rtl.gif دفاترخدمات ارتباطي استان
row22.gif تلفن همگاني
row22.gif ديتا
row22.gif 2020
row22.gif اينترنت آسان
row22.gif پرداخت قبوض
row22.gif خدمات همراه اول
row22.gif ADSL
row22.gif ويدئوكنفرانس
row22.gif اينترنت همكاران
row22.gif پرتال DSL مخابرات استان
row22.gif ایمیل

folderl.gif اخبار سايت
row22.gif ارسال خبر
row22.gif آرشيو اخبار

folderl.gif ضميمه ها
row22.gif مقالات
row22.gif نقدنامه
row22.gif نظرسنجي
row22.gif دريافت فايل
row22.gif معرفي به دوستان

folderl.gif مناقصات و مزايدات
row22.gif مخابرات استان
row22.gif مخابرات ايران
row22.gif SLA

folderl.gif مخابرات استان
row22.gif مراكز شهر
row22.gif شهرستانهاي تابعه

folderl.gif امور رفاهي
row22.gif واحد پزشكي
row22.gif واحد رفاهي
row22.gif واحد ورزش
small_arrow-rtl.gif رشته هاي ورزشي
small_arrow-rtl.gif ساعات تمرين


نظرسنجي
از كدام سرويس مخابراتي رضايت داريد؟

تلفن ثابت
تلفن همراه
ديتـــــا
تلفن همگاني
اينترنت آسان
سامانه 2020
سامانه 9990
سرويس ADSL



نتایج
نظرسنجی ها

تعداد آراء: 11287
نظرات : 11



ورود مدیران


آمار بازدیدکنندگان
تعداد صفحات بازدید شده
8498603
بار از تاریخ 4 / 1389


طراحی خدمت براساس نیاز مشتری
خبر



مهندس قبادیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر تجاری:

- قلب ره نگاشت توجه به  مشتری است واین شیوه کار ماست که اول   مشتری را نیازسنجی کرده و براساس نیاز مشتری خدمات را طراحی و ارائه کنیم،  بعد از ارائه خدمت نیز مشتری را تنها نگذاشته و پشتیبانی کاملی از خدمت خود ارائه میدهیم تا تمامی مشترکان از ما رضایت کامل داشته باشند



 برنامه ره نگاشت تحول پنج ساله  سر لوحه فعالیتهای مخابرات است , حوزه تجاری هم از این قاعده مستثنی نیست , ما براساس اهداف ره نگاشت مسیر خود را تعیین و برای رسیدن به آن تلاش میکنیم
-حوزه تجاری با اینکه نسبت به حوزه های دیگر مخابرات , حوزه نوپایی است ولی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه میتوان آنرا مهمترین حوزه مخابرات دانست .
-  ما میتوانیم تمامی همکارانمان را سفیر حوزه تجاری ومبلغ مخابرات  بنامیم و انتظار داریم تمامی کارکنان مخابرات  در هر حوزه ای که هستند به معرفی فعالیتهای مخابرات بپردازند .
مدیرمخابرات منطقه کرمانشاه در جمع همکاران اظهار داشت : از آنجا که بستر فیبر جهت ارتباطات تلفن ثابت و اینترنت ازلحاظ سرعت و کیفیت و هزینه با بستر کابل مسی قابل مقایسه نیست ، ما تمام تلاش خود را به کار میگیریم  تا تمامی مراکزتلفنی استان را به فیبرنوری مجهزکرده  و کیفیت را بالا ببریم  چرا که اعتقاد داریم کیفیت پایین بالاترین عامل نارضایتی مشتری است .
 - انتظار ما از حوزه تجاری این است که با تعامل  و همکاری با سایر حوزه ها از جمله حوزه شبکه و IT این مجموعه ها را بحرکت درآورد . حرکت  شبکه و همسویی با حوزه تجاری میتواند موفقیت هر دو حوزه را تضمین کند.
- فعالیت امروز مخابرات در سه حوزه تلفن ثابت , همراه و دیتا میباشد که در حوزه تلفن ثابت  با توجه به میزان بالای سرمایه گذاری و هزینه اجرا برای مجموعه مخابرات  سودی بدنبال ندارد ، در حوزه دیتا  با توجه به وجود رقبا ما باید تلاش بیشتری داشته باشیم و با تجهیز نمودن امکانات خود به آخرین تکنولوژی روز و مدرن  نمودن بخش پاسخگویی  نه تنها مشتریان فعلی خود را حفظ کرده , بلکه کیفیت خود را بالا برده مشتریان جدید را نیز جذب کنیم .

-  شاید در گذشته به علت ضعف امکانات و سرمایه گذاری ضعیف  نتوانستیم به شرایط مطلوب برسیم ولی  امروز میتوانیم ادعا کنیم با  سرمایه گذاری انجام شده و با تکیه بر اعتماد و پشتوانه ملی که به برند مخابرات ایران هست  بزودی می توانیم  به  ایده آل های خود رسیده  و جایگاه شایسته  در خور نام و برند مخابرات ایران است کسب کنیم , همچنین  دسته بندی مشتریان موجبات  ارائه خدمت بیشتر به مشتریان را فراهم آوریم .
 به گزارش روابط عمومی مخابرات کرمانشاه ، مهندس قبادیان در پایان  اظهار داشت :  حوزه تجاری بایستی بشکلی عمل کند که برآیند همکاری با دیگر بخش های شرکت را در خروجی سازمان داشته باشیم ، بنحوی که تاثیر آن در رضایتمندی مشترکین و درآمد سازمان مشخص باشد .
گفتنی است در این مراسم مهندس علی قاسمی به سمت مدیر تجاری منصوب و اززحمات مهندس محمدرضا نجفیان در مدت تصدی این سمت قدر دانی بعمل آمد

 

 
لینکهای مرتبط
· مطالب بیشتر در مورد خبر
· سایر مطالب نوشته شده توسط public


پربازدیدترین مطلب در زمینه خبر:
بروزرسانی بانک اطلاعات 118 استان کرمانشاه



امتیاز دهی به مطلب
امتیاز متوسط : 0
تعداد آراء: 0

لطفا رای مورد نظرتان را در مورد این مطلب ارائه نمائید :

عالی
خیلی خوب
خوب
متوسط
بد



انتخاب ها

 گرفتن پرينت از اين مطلب گرفتن پرينت از اين مطلب



"طراحی خدمت براساس نیاز مشتری" | ورورد به سیستم / عضویت در سایت | 0 نظر شما چیست؟
این سایت در قبال مطالب طرح شده توسط کاربران هیچگونه مسئولیتی ندارد .
مسئولیت مطالب و نظرات ارائه شده بر عهده کاربر ارائه کننده مطلب می باشد .

بازدیدکنندگان غیر عضو حق ارسال نظر و پیشنهاد در مورد مطالب این سایت ندارند .
برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید .
تمامی حقوق برای مخابرات منطقه کرمانشاه محفوظ می باشد
كرمانشاه چهار راه مخابرات ابتداي خيابان مصوري 14963-67187
شركت طراح : شركت طراحان نرم افزار

مدت زمان ایجاد صفحه : 0.11 ثانیه

Design BY ITMAN21